Sledi nam:

  • Instagram - Black Circle

Tel : 040 763 009 NEJC (Prosimo, kličite po 17h uri)

© 2023 by The Plan. Proudly created with Wix.com

Vodene skupinske vadbe

Izberi najljubšo vadbo in pod vodstvom strokovno usposobljenih vaditeljev, premakni svoje meje!
 

Če ste že slišali za ta izraz in bili prepričani, da gre samo še za eno zvrst aerobike,
ste se močno ušteli.

Pri skupinski vadbi zaradi prisotnosti drugih vadečih in s tem večje
motiviranosti pozabimo na zunanji svet ter se posvetimo izključno razgibavanju,
skupinski duh pa prispeva še k želji, da se trening ne bi nikoli končal.

Raziskave so pokazale, da je ključna prednost skupinske vadbe njena učinkovitost.
Čeprav se nemara zdi, da bo samostojna vadba na začetku za vas boljša, ker lahko
tempo vadbe prilagodite svojim sposobnostim, pa se v večini primerov vendarle izkaže, da takšna vadba še zdaleč ni tako učinkovita, kot če začnete vaditi v skupini.
 

Skupinska vadba je tako boljša za vaše napredovanje proti zastavljenemu cilju. Pri skupinskih vadbah vadite pod nadzorom strokovno podkovanih in izkušenih vaditeljev, ki nadzirajo proces vadbe, ga prilagajajo skupini in skrbijo za pravilno izvajanje vaj, kar posledično zmanjša možnosti za poškodbe na minimum. 

Vaditelj tudi poskrbi, da se učimo vedno novih vaj, s katerimi enakomerno obremenjujemo vse mišice telesa. Skupinska vadba je bolj intenzivna in vas ves čas spodbuja, da premikate meje svojih zmogljivosti. Pri njen ni izgovorov in postankov, temveč se z vpisom v katero izmed vadb obvežete, da jo boste redno obiskovali.

Tudi pri izvajanju samih vaj v skupini, se vsakdo potrudi maksimalno, saj je motiviran že s tem, ko vsi okoli njega izvajajo isto vajo in dajejo vse od sebe. Pri samostojni vadbi tega ni in običajno nad težjimi vajami sami hitreje obupamo.

Ostale prednosti skupinske vadbe so še raznolikost vaj, tekmovalnost z ostalimi udeleženci vadbe in daljša vadba. Samostojna vadba ne pozna tekmovalnega duha,
ki sodi k skupinski vadbi. Gre za zdravo tekmovalnost, ki nas motivira, da stisnemo zobe, ko je telo že utrujeno in se nam zdi, da ne bomo zmogli niti enega počepa več.

Pri tem si velja zapomniti – intenzivnejša kot bo vaša vadba in večji kot bo trud, ki ga boste vanjo vložili, hitrejši bodo tudi rezultati! Skupinska vadba pa je tudi daljša, saj zaradi vseh udeležencev želimo vzdržati do konca vadbe, česar nam pri
samostojnem treningu ni potrebno storiti.

Obstajajo slabosti skupinske vadbe?
Nekatere odvrne tempo vadbe, saj se jim morda zdi določena vadba preveč zahtevna glede na njihove telesne sposobnosti.
Toda to naj ne postane izgovor ali razlog, da z vadbo prenehate.
Včasih je potrebno samo preizkusiti več različnih skupinskih vadb, da najdemo tisto, ki nam je zares pisana na kožo. 

Nekatere odvrne tudi strog urnik vadbe – ljubše jim je, da se ukvarjajo s telesno aktivnostjo takrat, ko to tudi najbolj potrebujejo. Tako nekateri na primer tek ali katero drugo samostojno telesno aktivnost uporabljajo za razbremenitev ali blažitev stresa. Vendarle pa se pri samostojni vadbi kaj hitro lahko zgodi, da ni redna in da hitro najdete izgovor, zakaj danes ne morete telovaditi.

Pri skupinski vadbi nas plačilo vadbe in reden urnik bolj močno motivira, da se vadbe dejansko udeležimo. Skupinska vadba pa nekaterim ni pisana na kožo zaradi gneče oziroma drugih, ki se potijo na poti do istega cilja, vendar pa imamo ravno zato na skupinskih vadbah MOJ GIB omejeno število vadečih na vadbah, da se vadbe lahko izvajajo kvalitetno in varno, vaditelj pa se lahko posveti vsem vadečim. Danes je koncept skupinske vadbe uveljavljen kot dinamičen in rezultatsko orientiran vadbeni koncept.

Obstajajo tudi indikatorji, da postaja iz dneva v dna bolj popularen. Samo v Avstraliji npr. se je stopnja obiska skupinskih vadb v zadnjih nekaj letih povečala za 300%. Po opravljenih raziskavah pa se je celo izkazalo, da skupinske vadbe ne samo izboljšujejo fizične lastnosti vadečih, temveč jih tudi vzdržujejo mentalno in emocionalno zaprisežene, oz. po domače povedano, jih "zasvajajo".