Vodene skupinske vadbe

Izberi najljubšo vadbo in pod vodstvom strokovno usposobljenih vaditeljev, premakni svoje meje!
 

Pri skupinski vadbi zaradi prisotnosti drugih vadečih in s tem večje motiviranosti pozabimo na zunanji svet in se še lažje osredotočimo na samo vadbo.

Raziskave so pokazale, da je ključna prednost skupinske vadbe njena učinkovitost.
Čeprav se nemara zdi, da bo samostojna vadba na začetku za nas boljša, ker lahko
tempo vadbe prilagodimo svojim sposobnostim, pa se v večini primerov vendarle izkaže, da takšna vadba še zdaleč ni tako učinkovita, kot če začnemo vaditi v skupini.

 

Skupinske-vadbe.jpg

Skupinska vadba je tako boljša za naše napredovanje proti zastavljenemu cilju. Pri skupinskih vadbah vadimo pod nadzorom strokovno podkovanih in izkušenih vaditeljev, ki nadzirajo proces vadbe, ga prilagajajo skupini in skrbijo za pravilno izvajanje vaj, kar posledično zmanjša možnosti za poškodbe na minimum. 

Vaditelj poskrbi za pestro raznolikost vaj, s katerimi enakomerno obremenjujemo vse mišice telesa. Skupinska vadba je bolj intenzivna in nas ves čas spodbuja, da premikamo meje svojih zmogljivosti. Pri njen ni izgovorov in postankov, temveč se z vpisom ˝obvežemo˝, da jo bomo redno obiskovali.

 

skupinske_vadbe.jpg

Ostale prednosti skupinske vadbe so še raznolikost vaj, tekmovalnost z ostalimi udeleženci vadbe in daljša vadba. Samostojna vadba ne pozna tekmovalnega duha,
ki sodi k skupinski vadbi. Gre za zdravo tekmovalnost, ki nas motivira, da stisnemo zobe, ko je telo že utrujeno in se nam zdi, da ne bomo zmogli niti enega počepa več.

Pri tem si velja zapomniti – intenzivnejša kot bo vaša vadba in večji kot bo trud, ki ga boste vanjo vložili, hitrejši bodo tudi rezultati! Skupinska vadba pa je tudi daljša, saj zaradi vseh udeležencev želimo vzdržati do konca vadbe, česar nam pri
samostojnem treningu ni potrebno storiti.

Obstajajo slabosti skupinske vadbe?
Nekatere odvrne tempo vadbe, saj se jim morda zdi določena vadba preveč zahtevna glede na njihove telesne sposobnosti.
Toda to naj ne postane izgovor ali razlog, da z vadbo prenehate.
Včasih je potrebno samo preizkusiti več različnih vadb, da najdemo tisto, ki nam je zares pisana na kožo. 

Nekatere odvrne tudi strog urnik vadbe – ljubše jim je, da se ukvarjajo s telesno aktivnostjo takrat, ko to tudi najbolj potrebujejo. Tako nekateri na primer tek ali katero drugo samostojno telesno aktivnost uporabljajo za razbremenitev ali blažitev stresa. Vendarle pa se pri samostojni vadbi kaj hitro lahko zgodi, da ni redna in da hitro najdete izgovor, zakaj danes ne morete telovaditi.

Pri skupinski vadbi nas plačilo vadbe in reden urnik bolj močno motivira, da se vadbe dejansko udeležimo. Skupinska vadba pa nekaterim ni pisana na kožo zaradi gneče oziroma drugih, ki se potijo na poti do istega cilja, vendar pa imamo ravno zato na skupinskih vadbah MOJ GIB omejeno število vadečih na vadbah, da se vadbe lahko izvajajo kvalitetno in varno, vaditelj pa se lahko posveti vsem vadečim. Danes je koncept skupinske vadbe uveljavljen kot dinamičen in rezultatsko orientiran vadbeni koncept.

Obstajajo tudi indikatorji, da postaja iz dneva v dna bolj popularen. Samo v Avstraliji npr. se je stopnja obiska skupinskih vadb v zadnjih nekaj letih povečala za 300%. Po opravljenih raziskavah pa se je celo izkazalo, da skupinske vadbe ne samo izboljšujejo fizične lastnosti vadečih, temveč jih tudi vzdržujejo mentalno in emocionalno zaprisežene, oz. po domače povedano, jih "zasvajajo".